TRT, geleceğin iletişimcilerine takviyelerini sürdürüyor. Türkiye’de yayıncılığın öncüsü TRT, sahip olduğu kıymetleri ve birikimi gençlerle paylaşıp, hayallerini gerçekleştirmelerine dayanak oluyor.
TRT Geleceğin İletişimcileri Yarışması’nda bu yılın kategorileri; Radyo Programı, Radyo Drama, Canlı Yayın Sunumu, Animasyon Sinema, Belgesel Sinema, Kısa Sinema, Görüntü Haber, Görüntü İçerik, Dijital İçerik İdaresi, İnternet Haberi, Podcast ve İrtibat Kampanyası olarak belirlendi.
İletişim Kampanyası Kategorisi teması: “60. Yılda TRT”
TRT Geleceğin İletişimcileri Yarışması’nda bu yıl sadece İrtibat Kampanyası kategorisinde bir tema belirlendi. İrtibat Kampanyası kategorisinin 2024 yılı teması “60. Yılda TRT” olarak duyuruldu ve 60 yıldır yayıncılığın her alanında öncü olma misyonunu devam ettiren TRT’yi kuruluşunun 60. yılında yayıncılık ekseninde farklılaştıracak, varlıklı mirasını ve vizyonunu vurgulayacak bir bağlantı kampanyasının hazırlanması bekleniyor.
ÖDÜL MERASİMİ 8 EKİM’DE
Geleceğin İletişimcileri Haftası kapsamında, bağlantı alanının duayen isimleri finalistlerle bir ortaya gelecek. Düzenlenecek etkinlikler kapsamında birbirinden deneyimli isimler, gerçekleştirilen söyleşilerde geleceğin iletişimcilerini ve irtibatın geleceğini konuşacak. Geleceğin İletişimcileri Yarışması’nda mükafatlar 8 Ekim’de düzenlenecek merasim ile sahiplerini bulacak.
TRT Geleceğin İletişimcileri Yarışması’na 2015 yılından bu yana 125 farklı üniversiteden yaklaşık 10 bin 600 genç, 7 bin 890 yapıtla katıldı ve 634 yarışmacı ödüllendirildi.